You will always be my best friend, you know too much

NÅHEEJ! bara för att nella tvingar mig...
Efter det att jag sist skrev så gjorde vi inte så mycket, orkade inte gå till stallet eller ikea så frillan fick sktjus till stallet och dom kom och hämtade mig så slapp gå till ikea hahahaHAAHA tjååckisar!
Jaa men kollade aa och härjade! Frillan hade seriöst DAMP! :o Ungerför sån som jag brukar ha... fast hon tar ut det ordentligt! Slår en med kudde osv. ajiiajajajajaijaiajaijaijaaiajaiajaa nu ska jag forstätta sociala me nella på fbbbbbbbbbbbbbbbb occcccccchhcchhchchchchchchchch åååååh! jajajajajajajaj pussssssssss
dampchey som slåss med kuddar. aj.
Vadå onormala? Jag tycker vi är ganska så söta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0