whenever you are stressed,eat chocolates,sweets etc, because when stressed is spelled backwards it becomes 'DESSERTS'.

HAHAHA så SJUKT bra rubrik! passar mig och frillan ;) Jaa men efter jag skrev så härjde vi här inne, fick inte ut dom :'( men jaa dom typ skuttade runt HAHAH sen blev felicia trött men inte jag och nella och jaa, tror att felicia blev lite små less på oss, hon försökte kolla andra avenyn men jag och nella bara låg och asgarvade! HAHA så hon kunde inte se så mycket ;p HAHAHAH men sen for vi till stallet igen och sen till ica och satt sen for nellaaaaa hem och då cyklade jag och felicia hit, pratade lite om grejjs och så sen förde jag henne till bussen ;) Och nu sitter jag här sjuktkul dag ändå med mycket skratt! kommer nog inte ihåg sist jag skrattade såhär mycket HAHA! HAHAH herregud, dom tjejerna är ju lite retards! Jaa men ska typ hoppa i duschen vne om jag orkar bada badkar som jag tänkte :( jaja men ska kolla runt på datan nu sen duschen puss


houh nyttig tjej! igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0