Every person needs a best friend to make her laugh when she thinks she’ll never smile again

Hohu, nå vi börjar med att jag dampade lite på emilia för att jag ville hem men tillslut kom vi till stan, när vi var här gjorde vi typ inget och hon hann bara vara här typ en timma sen skulle hon hem! :( Men jaa då typ gick jag till coop och sen hem och chillade sen typ elva for jag till stallet med en massa killar haha :D Vi skulle typ skrämma massa småbarn hehe, blev lite kaos och sånt, men kul iallafall! HAHA sen kom felicia och nella hit och vi kollade typ ngn jedeleskig film :( Men sen efter typ 30 min somnade Felicia och då vågade typ inte jag och nella kolla filmen så vi satt och babblade om massa skit! HAHAHHAHAH herregud, cepe saker vi snackade om ändå ;o HAHA men nu tvingar pojkarna mig att gå och göra korv till dom :( Sen hoppas jag att jenny kommer snart så jag kan sova :( Vågar inte sova själv :( HAHA långt inlägg igen men jaa, puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3

2011-05-08 @ 11:58:29
URL: http://fffeliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0