Would it be okay if I took your breath away, just like you took mine?

Orkade inte blogga igår men jag vaknade, var med sophie, for runt med inlines, buss till seskis, duschen, fix sen började en rolig kväll! Först plan med amanda, emilia å sophie. Sen dog vi hem till mamma och mänkkade lite och sen drog vi och grillade hos lötbergs och sen till plan igen och där vare massa skojigt folk som man umgicks med resten av kvällen! Så for jag och sophie hem runt halv ett och då somnade vi typ dirr!
Och idag då, vaknade, kollade aa, drog till stan, ut och åkte inlines, hämtade min klasströja, hem, åt, och nu ligger jag här! Chill helg ändå! Den blev inte så sugig som jag trodde ;) HEHE nej nu får nu bilder från igår och gårdagens outfit!


Valborgs outfit och facelook;
Skjorta - mammas garderob
Oversize linne - gjort själv
Linne - Gina Tricot
Tights - Vero Moda
Converse - Stadium
veldigt söt/sliten tjej efter en skojig kväll/natt ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Postat av: Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0