Some days I look at you and think, "Why am I friends with you again?" Until I remember that your one of the few people who can actually put up with me.

fan va schtekiga vi är!
Idag har jag spenderat min dag med dom här tjejjorna! Först ringde dom och väckte mig vid åtta :'( hade somnat runt fyra också såå jo.
Sen så kom dom och så chillade vi ett tag sen for vi till coop och köpte tjockis saker! Sen till stallet och fixade lite saker sen ica sen ikea och tjillade! Sen for vi och hämtade mat och sen hem och chillade mera och sen stallet igen så red Frillan runt mlund och jag och nella cyklade efter och fotade lite hehe :D Sen hem igen och jaa exakt!
sen senare ska vi typ till stallet igen eller nå och jaa men ska tvinga ut dom snart! Orkar inte sitta inne, nog för att det regnar menmen! nu ska jag sociala puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0