One of the best things in life is seeing a smile on a persons lips and knowing you put it there.

Tjeeo, sitter på första lektionen nu, spanska. huj. Ska typ skriva bra saker om sverige som gör det intressant att komma hit, värt eller, huh? Nåå försov min imorse (a) hehe... nej men asså alarmet ringde inte! så sophie ringde 08,06 gissa om jag fick bråttom? med tanke på att vi börjar tio över. hehe... Nå sprang och väckte pappa å simon och klädde på mig snabbt, packade väskan och fem minuter senare var vi på väg, jag kom kanske tio min senare? eftersom att det är så konstigt att köra från pappa till skolan så man kan inte köra snabbt. Jaja menmen nu sitter jag här iallafall och ska börja skriva om Sverige nu, bajskul! Jaja pusshejallasmågulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0