No control of my body

Jaa detta har varit en träningsdag? HAHA men först hade vi spanska,svenska,bild,lunch,matte,mentor och idrott. På idrotten joggade jag till gvallen och spelade fotboll sen typ powerwalk eller nå tillbaka till aspen. På aspen spelade vi basket i en timme efter skolan asså. Sen for jag hem, åt pizza hehe hejmännkiii! Sen for jag ut och sprang! HOH jobbigt värre! Och dirr jag kom hem kollade jag på klockan och då var jag tvungen att springa till everyBody där det var step i en timme! så sammanlagt har jag tränat runt 4 timmar idag! ojoj, kommer ha träningvärk imon! men nu sitter jag och dricker te, eftersom att FELICIA har smittat mig så jag har SJUKT ont i halsen och typ lite hosta :( buuuhu, jaja men nu ska jag kolla aa och sen sova så pussgodnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0