Love is evol, spell it backwards I'll show you

igår efter jag hade skrivit så for jag då hem med bussen, sen hemma tjillade och pluggade jag typ hela kvällen men sen åt vi grillat mums ;) Sen kom bosse med en ny bil som vi skulle testa så jag for med bosse och mamma och körde bil lite runt i seskis men sen blev bosse sugen på mjukglass så vi drog till stan och gick på max och drack lyxshake ;) mums! Hämtade även ut mitt paket från bonprix! Klänningen var slut innan dom skickade den, skumt eftersom att den inte var det när vi beställde den ;o Jaja men skorna var för stora och skinnjackan passade! Så till igår har jag tänkt att jag har skor och klänning färdigt till skolavslutningen men den enda jag har nu är en ring :/ Jaja bara att börja söka en ny klänning och skor då :( Men nu ska jag gå ut eftersom att josse ska komma och hämta mig med vespa så vi far hem till henne innan engelskan eftersom att det är typen timme dit hehe :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0