Instead of wiping away your tears, wipe away the people who make you cry

Nåhej, sitter med matteboken öppen och framför mig just nu! men behöver en satans gradskiva, vilket jag inte har hemma så ska nog ta och sluta jobba för idag, har ju en matte lektion och hela morgondagen på mig att hinna klart! ohje! Har ändå gjort 50 tal idag ;) Duktigchäy! och femtio tal är cirka 6,5 sidor! jippi! bara 24,5 kvar nu! let's go! Haha nej men ridning idag jao, ehm hehe, vad ska men säga? utom att jag äger på att rida paloo utan stigbyglar! OHJEE! fast kanske inte ändå... men hohohoohohoh vilken träningsvärk från innebandyn igår helt sick't! men men, det gick väl liite bra iallafall! men jaa hehe jag suger på att rida ändå hehe... nu ska jag gå och kolla solsidan eller kolla om första säsongen av andra avenyn ;) HEHE nåjåå nu säger jag godnatt eftersom att jag ska stänga ner allt och somna tidigt idag! så pussgodnatt!




HAHAHA snygg hemma outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0