If we don't learn easy lessons, they get harder.

hejsanallastalker's ;) idag vare ju skola, chill ändå. Efter skolan cyklade jag hem till pappa och fixade lite käk ;) Och nu sitter jag här och tjillar! Ska faktiskt öppna matte boken nu och göra några tal innan mamsingen kommer och hämtar mig så bär det av till stallet! Länge sen man red ändå ;o Jaja men vad tycker ni om min blogg nu när jag har gjort om den? Ganska stolt, har gjort om den HELT själv! hoh! jaja men nu blire att vara lite småsmart ett tag eftersom att jag har LOVAT mig själv att vara klar med kapitlet innan nationella på torsdag, good luck to me säger jag bara! det är ungefär 30 sidor som ska vara gjorda! ohhyee! nå men vi taggar med musik ;) puss


Jag tror att denna helg kommer bli perffa! får äntligen va med mitt cepe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0