I wish people could listen as much as they talk

Random bild men jaoo!
Sitter hos emilia just nu, hon skulle typ sova hos mig men sen fick hon inte så jag kom hit för simon har lan så det är typ tio pers i simons rum och dom sitter typ och skriker och springer in i mitt rum hela tiden så orkade inte vara där själv! men kommer måste sova själv imon :( buhu! blö! HAHAHA inatt ska jag mysa med emilia då ;) HAHA jag och Felicia har myst på inatt! HAHA luften i min säng hade typ gått ur lite så vi låg typ i ett "hål" i sängen och då låg vi sjuuukt nära varann och jag hade typ sattit benet över henne hahahha! men mys har vi haft hehe ;)) grr.. jaja men här hos Emilia har vi typ ätit, sökt inlines, HAHA vi hittade inte emilias inlines så jag åkte inlines och emilia gick, hon tvingade mig typ genom skogen och allt! med inlines ;o Jaa och sen på hemvägen så tog vi en inlines var och en sko var HAHA! bra gick det iallafall! Sen trodde vi att vi hörde en björn så emilia typ hoppade i diket men sen hörde vi att det var en moppe HAHA! men nu orkar jag inte blogga nå mer, sjukt långt inlägg men iallafall! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0