He could make hell feel just like home

skola idag då, hade liiiiite no sen nå cepe föreläsning om klimatet som var i två timmar! HERREGUUUD VAD TRÅKIGT JAG HADE! efter det lunch sen for klassen till stranden för att spela fotboll på svenskan japp! chill lektioner vi har eller vad? ;) Och måste ju säga att vi har ganska såå coool lärare också! HAHAHHA nej men kul var det och sen efter det for jag hem, la mig ute på balkongen med maja och en cola i handen och solade i det vackra vädret! Låg i linne och uppdragna mjuckisbyxor! VARMT med andra ord, SOMMAR! jupp, vet inte riktigt vad jag ska göra idag men drar väl och köper något ätbart HAHAHAHAH somvanligt... men far nog ut och går eller cyklar om min höft vill hålla! sen senare drar jag nog och solar på solariumet eller nåt, det blåser ute så det var inte så sköönt att ligga ute men jag klagar inte! solen lyser ju iallafall! :D Men men nu ska jag, hitta på ngt! :D puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0