Första doppet 26 maj-11

Idag har jag vart duktig!
Först hade vi engelska sen so och sen slutade jag! Så gick hem till pappa med sophie och sen så kom nella också och sen så for jag hem med halv ett bussen, sen när jag kom hem bytte jag kläder och sen drog jag mommo och frida ut i skogen och typ plockade upp nå plast skit? ;o
jaa efter det drog vi till kiosken och åt och sen till frida och dom och hoppade studsmatta sen for jag hem, bytte skor, och for ut och sprang! HOUH! SJUUUKT skönt! och förvånad hur mycket jag orkade ;)
Sen badade jag, frida och simon bastu och king som man är så doppade man sig första gången för iår! Jaa men nu ska jag sova puss!
söta cheyer! bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0