Ever look at your best friend and wonder why the hell you aren’t comedians?

när felicia ringde gick jag och mötte henne och saga så for vi hem till mig, köpe mänkkisaker, hem igen och mänkade och kollade andra avenyn :D HAHA blev lite smått uttråkad på slutet såå dampade liite men sen när saga for dampade jag verkligen loss! HAHA jaa men så stannade felicia ett tag så for vi och hämtade mat till mig och sen foooooor hon så kom mamma och sen hämtade vi simon och sen hem, ÅH! ni fattar inte hur taggad jag är på att fara ut att joggA?!??!?!?!?! men min CEPEEE höft vill visst inte, så den har strejkat! ÅH min kropp vill att jag ska bli tjock... jaja men nu ska jag deppa med ett glas citronvatten och sen sååva puss


cepetjejen som jag älskar ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0