Ensam är stark.

åh, har gjort en header men vet inte hur man sätter in den nu när jag har en ny stilmall men ska fråga ngn typ senare men ja. blö är allt jag har att säga just nu! a-delen i matte nationella gick finfint! men sen kom b-delen! bajsdåligt gick det, fattade typ inget jag höll på med! huj! Sen har jag sprängande huvudvärk, har tre timmar hål också -.- och kan inte fara hem ännu för emil och marcus la sina datorer i mitt skåp så ska vänta på att dom har vart å ätit sen ska jag hem!! och soova! men tekniken är chill, fast ska göra nå cepesvåra saker men det kan man börja med nästa gång ;) Så kan man ta en liten tupplur där istället! Sounds good! jaja men nu ska jag kolla om felicia har kommit hit ännu eller om emilia har slutat hehe puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0