close your eyes, sometimes it helps

låång dag, först skola chill! Slöjd, idrott, musik, spanska nationella. Sen gick jag och letade en present till mamma eftersom att hon fyller år idag! GRATTIS mamma♥! Jaa och sen till pappa en liten sväng och drack sen till busstation och satt och socialade med felicia och nella men inte så länge sen kom mamma och dom och hämtade mig så for vi och åt på lei och sen hem så har vi fikat, hoppat studsmatta eftersom att mamma har köpt en nu ;) Och jaa härjat, och nu tycker jag att det är en bra idé för mig att börja plugga till no provet som är imorgon! men jaa spelar inte så stor roll om man får ig för man går ändå g på den ämnet så ;) puss


charmigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0