A good friend would offer you an umbrella in the rain, a best friend would steal yours and say ”Run bitch, Run!”

Skojj dag ändå, kom typ just hem eller ja en halv timma sen kanske :D Jaa men min dag började med att jag tog cykeln och cyklade iväg till Emilia i Nikkala och typ längs in i nikkala också! fett jobbigt det var i vouno med alla LÅNGA backar! höll på att dö, men det var cirka 1,7 mil till henne ;) heh.
Sen umgicks jag med henne solade, åt och hade kul sen fuskade jag lite och slängde in cykeln i emilias och deras bil och liftade med dom till stan ;) HEhee for till ica och köpte NYTTIGA grejjer! Och sen hem och chilla ett tag, sen ringde emmo och sa att hon skulle komma så for och mötte henne och så chillade vi lite här hos mig sen till henne och så skulle vi baka men blev inget av det, så kollade eurovision contest ist. Sen har vi vart ute och sånt också och jag är inte trött ännu men måste sova snart eftersom att jag tror att felicia skulle komma hit efter stallet så runt halv åtta på morgonen kuuuuuuuuuul! HAHA men nu ska jag typ kolla aa och äta mina nyttiga grejjer så ni får hare kult! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0