I ♥ FB

Jag är uppe sent varje natt och inser att det är en dålig idé varje morgon...

Bråka inte med mig! Jag kan karate, kung fu, judo, jiujitsu och 16 andra farliga ord! ☯

Mamma? MAMMA! MAAAAAAAMMMMMAAAAAAA! - Ja? - Kan du vara så snäll och stänga min dörr

Du är ganska konstig ibland, men jag gillar dig ändå ;)

Fredag :-D - Lördag :) - Söndag :-/ - Måndag :-(

Not all guys want sex, not all guys are obsessed with black ops, not all guys will cheat on you, not all guys will treat you badly, not all guys will break you heart, some guys are gay.

"Your phone's ringing." ... "Yeah, phones do that."

Singing to yourself, then realizing someone is listening =O

H.O.M.E.W.O.R.K. = Half Of My Energy Wasted On Random Crap

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! But seriously.

Turning off the downstairs lights and running upstairs so no one kills you

I didn't fall . . . . the floor just needed a hug!

HAHAHHA Asså ÄLSKAR(!!!!!!!) facebook grupper! Det här är inte ens dom roliga hahahah! Och vissa är ju helt gal1 sanna ;o Det är ju leskit. HAHA nej men fb grupper är en bra underhållning när man har tråkigt! Som nu; på matten hehe ;) När man är så pro och har redan gjort klart uppgiften jaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0