This night is sparkling, don't you let it go

Tjeeoo, sitter just nu på so:n vi sku gö nå frågor men jag har redan gjort klart dom(Y) Fast måste egentligen göra nå extrauppgift men ska göra den snart xD
Men idag så har vi hunnit ha engelska och nu so då, sen hoppas jag att vi INTE har spanska för då slutar vi efter so:n! Annars efter spanskan, nog för att man får sluta tidigare iallfall men HATAR spanska!!
Jajaa men efter skolan ska jag iallafall fara å gymma sen till pappa eller ngn om jag måste vänta på bussen ett tag hehe, det är däffö jag vill sluta tidigare!!! För jag ska hinna med ett bussen och hinna duscha, fixa mig å sånt hemma.
Eftersom att JOHANNA fyllde år igår så ska jag till henne idag å äta tårta å de!! YE! HAHA menmen nu ska jag kolla vad den där extra uppgiften var xD PUSS
Har skaffat en fotoblogg där jag endast lägger upp bilder som jag har tagit och redigerat! Kolla: FOTO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ett grattis hade räckt men nejnej du kommer hem till mig o äter upp min tårta, fingrarna och mina negerbollar (chokladbollar så att du int tror ngt annat..)

;)<3

Postat av: Sandra

Så äre! :D <3

2011-01-15 @ 00:58:52
URL: http://sandrasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0