Ojjjaaaaaaaaa

Hejsan, sitter hos jenny i oja just nu. Mamma är nog på väg och hämta mig eller hon sku komma runt halv fyra och jag sitter här med en turban i håret xD Måste nog gå och packa snart! :D
HEHE
Men men idag vaknade jag tio!!!(Y) Eller jenny väckte mig eftersom att jag hade vaknat tre dagen innan (a). När vi vaknade åt vi frulle, chillade lite, gick ut o lekte med djuren lite och fotade, gick in, chillade, hade ansiktsmask, chillade, gjorde mat, åt, duschade, och nu sitter vi här och chillar igen xD Men har inte chillat så länge varje gång vi har gjort det, för som ni ser har vi hunnit med massa saker :D orkar inte berätta om igår eller förrgår för gjorde inte så mycket ! :D HAHA Men ska dra nu PUSS
Hehe jenny vart lessen när maja kom till mig och inte bebis kom till henne HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0