Ny header

Tjeo, har en ny header som ni kanske ser? Men Amanda ska fixa så att den där "menyn" eller vad man ska säga är till vänster ist för höger, för man kan inte ha nå stora bilder när man har den på höger sida ;/
Jaja men Emilia ligger och "sover" eller vne om hon sover hon skulle ta en powernap men sen när jag väcker henne så blir det såhär:
Emilia: Gick det inte att väcka mig?
(Hade sagt tidigare att det inte skulle gå)
Jag: Neej, för du kommer somna om igen.
1 sek senare... Vad tror ni har hänt?! HON SOMNA! På typ fem sek ;oo Så NEEEJ EMILIA det GICK inte att väcka dig! SÅ DET SÅ!
Men nu ska jag glo runt lite och sova sen, ska imon till ikea med jenny och dom kommer klockan tio så huhu upp nio då men men på kvällen ska jag kanske va m Felicia och ska fråga Johanna om hon ska komma till stadN ;D Jaja men huhu LÅÅÅNGT inlägg men ni som har lyckats läsa allt GRATTIS! (speciellt om johanna gjort de xD)
Huhu vad jag skuumar nu, men jaja hejdå! PUSS
Hehhe gaaaaaamal bild xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :) Och vadå varför skulle jag inte orka läsa?! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0