Huhu!!!!!

Sjuuuk fortfarade ;( Har vart det sen tisdag och det blir inte bättre ;( orkar seriöst inte nå mer, vill sova bort dagarna så jag slipper vara vaken och tråka och hosta ihjäl eller nåt. Blöö. Jaja men snart ska jag eta, vårrullar, då kanske man blir på bättre humör. Sen ska jag kolla nå program på datan och försöka sova. Men men man ska se det positivt, missar skolan (y) Fast det negativa med det är vel att jag då också har missat två nationella prov men men fårse hur man gör senare asså om jag kan göra dom eller vad för det var muntliga och inga andra var visst borta ;(( Jaja hoppas ni har det bättre än mig! Puss!
Sry för de fina hjärtat i fejjset men man är ju som lite sliten efter lite sömn och sjuk i fyra dagar så jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0