Even if I had a million reasons to leave you, I would still look for one to stay♥

Heejsan, idag har jag gjort ganska mycket faktiskt! :D Först väckte puma mig halv tolv! yeey! sen klockan ett for jag o johanna o träna, braiga chäyer. Men där hände de leskiga saker ;s men ids it berätta, men kan säga såhär känns som att jag har tp spöken eller nå runt mig hela tiden, känner mig alltid utstirrad eller så händer det alltid saker, dörrar öppnas, det dukas i väggar osv. Men jaja.
Sen for jag hem, lagade mat, duschade, fixade mig, for till sta o firade min kusin GRATTIS!<3 och nu är jag hos pappa. Jupp men nu ska jag kolla laguna beach och sociala m johanna! Hoppas fiskmåsN också loggar in snart!<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0