Tjååckisar!

sötungen i bakgrunden!(aa) Och nu kommer jag dö så att alla mina vänner vet!
Hänger i luleå med emilia just i denna ögonblik! F1 coola vi är eller va?
Nåjå kom hit igår och har gått på stan hela dagen idag! f1 trött iallafall men snart ska vi kolla melodifestivalen och jaa joo så äre! hahah skuma jag xD men imon far vi hem vid fyra och till stan vid tolv xD Asså på dagen för er tröga personer!
Nåjå vi äter cheescake just nu!(därav bilden) Eller ja jag... har ätit den i snart en timma! ;o F1 skum! och jag har använt f1 mycket i detta inlägg! Bilder kommer typ imon eller ngn nång, dom kommer iallafall! Jaja men nu ska jag... äta upp min cheescake puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0