Josses place

Tjeeeeo, idag vaknade jag tyyp kanske vid elva någon gång? Sen vid tolv for jag till Josse! Har firat hennes födelsedg hela dagen, hon fyllde ju år på tisdag! Så först fixade vi oss (jag fixade mig!) sen typ fixade fika, fikade, for å bowla, och så king som man är så vann man ju!!!, sen hem till josse, sen äta taacos, sen härja runt lite, spela wii i typ fem timmar (a), och jaa såå ;D Vi skulle nosleepa men nu har sophie somnat men josse är vaken! HOUH måste hitta en kompis som faktiskt klarar av att nosleepa med mig! Dom jag har försökt med har alltid somnat runt tre, fyra! vilket jag gör vARJE helg såå jaa inte så svårt för mig att va vaken till då menmen! ;d Jajaj hör väl av mig snaaaaaarrt igen, sätter in bilder från idag typ imon för ska nog fota mer imon så ;D Pussstjaaaaaaao!
Dagens Outfit;
Tight linne - Gina
Oversize linne - gjort själv
Tights (under - Vero moda
Tights (över, m spets fram) - BikBok
Skjorta - josses!
Ring - Glitter
(OCH JAAA det är mina EGNA naglar!!
Stora ringen - Kappahl
Små ringarna - Gina Trocit
(Suddig bild, i know! men det är faktiskt svårt att ta bild med fel hand OCH bara en hand med en systemkamera!!! så den får helt enkelt duga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0