You weren't just a star to me, you were the whole damn sky.

Heellu, nåå efter jag skrivit så drog jag och emilia till coop och sen och fotade liiiite på stranden heh.. bilderna kommer typ imorgon eller något :D Men jaa sen for vi hem och chillade ett litet tag sen for hon, då sprang jag över till gräns och hämtade lite mat till oss ;) Åt och satt sen och socialade med folk på datan och sen pappa dåå :D HEHE fick pappa att börja bränna andra avenyn till mig weeehoo!
Aao, men nu ska jag sova och imorgon på morgonen kör jag och emma ett morgonpass på gymmet och sen drar jag till seskis och så ska jag TVINGA felicia att komma och underhålla miiig dom två sista dagarna av lovet! Känns som länge sen jag såg det lilla puckot ;) hehe skojja bara hon är så gullig! Jaja men nu ska jag sova gonatt!
Schteeekiga tjejor som ligger på ikea vagnarna! wöö! Nej men det var jede leskit för det körde massa bilar förbi och en typ stannade och glodde på oss jedelänge och vi satt ju där med solglasögon och allt! HEHE och klockan var tp halv elva på kvällen... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0