You know my style, I'll do anything to make you smile.

Igår for jag och mamma på en promenad! fan vad skönt att prata ut om allt med en person som förstår MAMMA! Efter det orkade jag inte fara till plan och träna, så gick och sov. Vaknade vid halv tre och typ tio sek senare fick jag ett sms! Men vaknade inte av smset iallafall hehe ;D Sen idag vaknade jag också elva houh! skönt!
Var på datan ett tag, gick ut och bärde in pelets med mamma, 16 kg vägde varje säck och bärde in 27 säckar! Duktigt! Sen gick vi till mommo och moffa och satt ute och fikade ett tag sen kom jag på den jedebra idén att göra middag som jag redan har skrivit om! Så sen när alla har farit drar jag nog med min hunden och drar på en SUUUUPER lång promenaD!
Just ja! Igår märkte jag att jag inte kan jogga på asvalv ;(( Mina knän gör för ont så jag ska ta pw;s tills all snö på den skogsvägen som jag brukar jogga runt har försvunnit! (y) Sound perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0