Träääning!

Hihihi sitter och planerar allt jag ska träna i veckan, tro mig, DET BRHÖVS!
Tror nog att det blir step på måndag, kanske body combat om jag lyckas övertala emilia till det och bad då i skolan;)
Tisdag vet jag inte om jag ids något annat än ridningen och bad även denna dag:D
Onsdag ska jag kolla om kanske jag och johanna drar till plan och tränar eller en promenad/joggingtur i seskis med mamma! :D eller chillar...
Torsdag ska jag kolla om jag och emilia ska på spinning eller simma:D
Fredag ska jag kolla om emilia kommer med och simmar eller spinning!
Lördag och Söndag blire nog chilla om jag inte drar nå impuls joggingtur runt stan eller nå :D HAHA eller kanske drar å gymmar med emma  :D
nu taggar vi beachen -11!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Innebaaaandy på onsdaag tror jag=) Tränar med dig efter det, vid typ 8? :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0