Real eyes realize real lies.

nåtja! Sitter på jobbet just nu! hehe... chiil! Nåå slutar om tjugo min så då ska jag cykla hem och sen ut  steka i solen! igår natt började jag läsa ngn bok på internet! SJUKT BRA! men läste ut den imorse :( buuhuu! nåjå imorgon äre skola ingen! JIPPIE!!!! houh nej jag orkar inte! men chill dag har vi imorgon och slutar vid ett!! Men men nu ska jag tyyp fylla diskmaskinen här så dom som jobbar efter mig slipper göra det! skoooj (y) sen kanske börja plugga till spanska provet på fredag -.-
ajja, puusstja!
Saknar mitt cepe... har inte sett henne på... länge!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej oxå mongo :(<3

2011-04-25 @ 22:22:10
URL: http://fffeliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0