Promenad!

HAHA känns som att alla mina inlägg heter pw eller joggingtur eller promenad! HAHA jaja nå idag vaknade jag typ halv tio låg i sängen och åt frukost och lite sånt till halv 1, då gick jag till kiosken vart mamma jobbade och sen efter det gick jag med frida till dom så bytte hon kläder sen gick vi en jäävligt långt promenad! Eller hon cyklade! Gick över bron också! Och sen till ett ställe där nära bron så låg vi där ett tag och solade! Shiit vad varmt det var! Låg med t-shirt, men sen började det blåsa lite och då gick vi hemmåt! Och puma var såklart med! HELA DAGEN! Så hon är helt död just nu! HAHA men nu ska jag hoppa i duschen, sen fixa mig sen till jenny :D Yee
denna rundA! och allt är ju fram och tillbaka också!
över en mil! Duktig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0