I'm Superman with the wind in his back

bilden är till dig FELICIA!


Igår kom emilia hit till till staden och vi gick ut och härjade på stan ett tag sen hem och chilla typ klockan elva eller tolv kom vi hem men jaa sen på morgonen väckte emilia mig så gick vi och åt kiwi på balkongen och stekte i solen och sen till rajalla och kollade lite och sen när vi kom hem hade pappa köpt en cykel till mig! Så jag och emilia for ut och cyklade lite tills pappa kom hem igen för jag hade glömt min nyckel inne ;( JAa så nu sitter vi här, ska typ snart ut igen och steeeka i solen, det är så fint väder!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Det var då på tiden att du har en cykel i stan också!! ;)

2011-04-23 @ 18:40:35
URL: http://hyvarinenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0