Fin middag ;)

heheh klockan tre kom jag på att jag och mamma skulle göra en tre rätters middag till idaG! Sagt och gjort, vi for och handlade och började! Vi fixade ihop en ostpaj med räkor till förrätt. Lax, ytter filé och potatis gratäng till varmrätt och cheescake till efterrätt! MUMS säger jag bara! Och vi blev klara på en timma!!! Åhhherre... så nu har vi ätit förrätt och varmrätt och vi får se om vi kan äta cheesecaken för den skulle vara i frysen i fem timmar! hehe...
Jaja men bilder får ni senare och skriver mer om man idag och kvällen igår senare, nu ska jag gå och sociala med alla som vi bjöd på fin middagen ;) Och felicia, DET GICK ATT ÄTA!
Förrätten, mums så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0